Wednesday, December 20, 2006

Siguro...

dimalas jud ko. Murag naay nakakabit nga sumpa. Tungod ba ni sa akong pagtrato nimo sauna? Dugay najud ta wala nagsturya bha… makamingaw bya pero kabalo ko nga mas maayo rapod ning ing-ani ky unyag makasakit napod ko nimo. Pero kabalo ka… feeling nako nakarma ko tungod sa akong nabuhat nimo. Palpak kaayo ko sa daghang butang. Ambot kung hantud kanus-a ko magdala ani pero anad naman kog hulat so kabalo ko nga mahuman rani. Pero wala tika gibasol ani hah… Unta mubalik lang tong sauna… kung kanus-a simple pa ang tanan na magkanchaway lang ta. Lingaw pa kaayo to bha? Maghuna huna lang ko nimo ky magkatawa nako, mura kog amaw. Hehehehe… matingala gud na akong mga kauban ky mura daw kog buang ky magtisngi lang sa kilid. Wala sila kabalo nga dugay nakong buang. Hahahaha… Wala lang. Gimingaw lang jud ko nimo unya daghan na kaayo kog ganahan isturya nimo… Oh well, kung kelangan nimo ug listening ear or a good laugh I'm always available… that is if naa pakay plano musturya nako... Just remember na basta nimo I'm just around... ayaw lang unta hulata kung kanus-a wala nako... ewan... I miss you and Merry Xmas!

2 comments:

mia lopez said...

ehem...faet noh?

LostElf said...

faet mo lang. :D